- Betaalmethoden
- Retouren & Verzending
- Tassenwinkel Eindhoven
- Garantie & Klachten
- B2B - Zakelijke bestellingen
- Privacy Policy
- Algemene Voorwaarden
- Over Metz
- Sitemap
Garantie & Klachten
Garantie
Wanneer je iets besteld bij ByMetz.nl, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product betreft. Op ieder product dat wij verkopen geldt wettelijke garantie: een product moet datgene doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast heb je bij alle producten in ons assortiment ook recht op fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie boven op de wettelijke garantie. Wij geven bij ieder product het totale garantietermijn weer.
Gaat een door jou besteld product binnen het garantietermijn defect? Neem dan contact op met onze klantenservice via mailadres [email protected] of stuur een appje naar telefoonnummer : 040 202 4214. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met je opnemen voor een passende oplossing.
In de mail of je appje hebben wij graag de volgende gegevens:
- Naam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Ordernummer
- Korte en volledige beschrijving van het probleem
- Foto's waarop het probleem duidelijk zichtbaar is
Verzendkosten met betrekking tot garantiegevallen zijn voor rekening van de consument.
Klachten
Heb je een klacht? Deze lossen we graag voor je op. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar mailadres [email protected] of een appje sturen naar telefoonnummer : 040 202 4214. Bij klachten spreekt u altijd met een van de eigenaren van ByMetz.nl voor een passende oplossing. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, sturen wij binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Een definitie reactie ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht.
Je kunt je klacht ook indienen bij de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie of bij het Europese online geschillenplatform (ODR).
ByMetz.nl - Tassen & Koffers
Winkelcentrum Woensel 59
5625 AD | Eindhoven
Nederland Bekijk op Google Maps
NL858982869B01
72092343